Trött

Sov hos pappa idag, vaknade av att han kom in i rummet kl 3 på natten..
Var tvungen att vakna så tidigt eftersom vi skulle åka & hämta Wictor (min bror) & hans tjej
från Landvetter flygplats i Göteborg ..
Ohnej, det va inte det lättaste att få upp mig så tidigt men ja pallrade mig upp endå, jag hade ju endå valt att åka med så:) "Bilresan" dit gick bra, sen fick vi stå & vänta tills som kom igenom tullen o skit .. men de gick ganska snabbt..

Vad gör jag nu? Joo.. jag tände precis en cigg, sitter & skriver blogg & lyssnar på music.
Det är en lättnad att ha internet igen, nu kan jag skriva av mig när jag känner att jag behöver lätta på trycket :P haha!

Jag är fortfarande sjuk, men jag tror det börjar bli lite bättre.. som tur är.
Men det finns ju en positiv sak med att vara sjuk, att slippa skolan ^^ *pust*

Längtar tills min bror kommer hem hit till mamma sen, så jag får se vad han har köpt till mig från Turkiet..
Oså ska han ju hjälpa mig lite med datan oxo.
Det är bra att ha en bror, and i loove him :)

Bloggar mera senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0