today

Jag börjar undra om mina dagar verkligen är så sega som dom verkar, eller om det bara är jag som gör allting segt? Det kanske beror på att jag inte fyller mina dagar med saker att göra. Tex gå ut & fika med någon, gå på bio lite då & då, eller bara ta med mig någon ut på en promenad.. funderar på att börja utnyttja mina dagar lite mera..
Det låter bäl bra?
Men iallafall, dagen började med av att jag väcktes av väckarklockan som ringde kvart i 7.. och så morgon trött som jag är så stängde jag av den, la mig under täcket & fortsatte sova... mjaa, tills mamma kom in & skällde på mig ^^ .. KL var då kvart över 7 så jag gick upp.. allting var klart, hade ätit, gjort i ordning mig & ja, då kommer man på att man börjar kl 10?! Så det var bara att underhålla sig själv under den tiden man hade kvar tills man skulle ta bussen..
& ja, jag pratade med min syo idag, hon som har hand om våra praktik platser. & hon skulle prata med min hand ledare på Gina Tricot om att jag skulle få jobba en extra dag! Hoppas på det bästa :)!

Tycker att det ser så trist & tråkigt ut i bloggar som aldrig har bilder.. Så jag tog denna bilden nyss för eran skull:)
Observera att jag inte jar något smink & mitt hår är uppsat! hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0