Segt ..

Va i skolan, var inte ensam om att vara helt trött idag som tur va :) Hände iget speciellt där, förutom att maten va skit god! det är ju speciellt, inte sant :$? Men sådana Iv barn vi är, kl blev 20 i 11, våran lektion slutade & vi trodde att vi hade lunch..
Så jag, besa, masho & luci drog ner till matsalen & käkade.. Sen blev kl något kommer inte ihåg vad :P Vi gick tillbaka till klassrumet eftersom våran lektion började då, trodde vi ja.. Vi hade börjat för 45 min sedan & vi hade inte ens haft luch än!? Hur dumma får man lov att vara haha.. Men det gick bra, efter LUNCHEN skulle vi ha idrott lite längre bort från våran skola.. Men eftersom vi hade så mycket tid kvar så drog vi ner till stan en stund, det ligger typ 5 min från våran skola.. vi gick runt & softade lite, sedan drog vi till polhemskolan, där vi har idrott för tillfället.. Sen när vi skulle hem så betalade sötnosen Masho bussen till mig, tack :)!



  Du lovade att du alltid skulle finnas där för mig.
och om jag skulle hoppa, då skulle du ta emot mig..
Lögn.
När jag hoppade släppte du taget om mig.
och du lät mig
falla
och det gör ont att se..
hur du ler mot dom som vi en gång tillsammans föraktade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0