Saknaden & Längtan

Kommer jag någonsin att bli hel inom mig igen

Kommer mitt hjärta någongång släppa sin rädlsa för att våga älska

Kommer min själ finna lugn & ro innan jag bryter ihop totalt

Eller kommer min kropp att leva med rädsla för att älska livet ut

Att hitta någon som bryr sig om mig från topp till tå är inte så lätt

Jag vill att min själ ska känna glädje & lycka varje gång jag ser på dig

Jag vill att mitt hjärta ska våga släppa in någon

Än är jag ung, än vet jag inget om kärleken..

Hur länge ska en människa få känna sig så ensam

När kommer tiden då jag får uppleva det som alla kallar kärlek, äkta kärlek
Att bara älska någon utan att våga berätta det för personen är den största förlusten av alla

Att dölja sin kärlek i botten av sitt hjärta under en så lång tid

Gammal kärlek rostar aldrig

Jag kan säga att jag saknar värme, att jag vill känna kärlek.

Men jag kan inte säga att jag saknar att älska, för jag har aldrig älskat på riktigt..

Jag har aldrig fått uppleva den känslan, jag vet inte hur det känns..

Att ha någon där, hela tiden.. som alltid finns kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0