Real eyes realize real lies

Jag trodde det skulle vara annurlunda.. Att se dig första gången, att säga mitt första ord till dig, att för första gången se dig in i ögonen.. på riktigt. Bara tanken på att det snart skulle ske på riktigt gjorde mig alldeles varm i hela kroppen.
Snart skulle du stå framför mig & bara titta på mig, & jag skulle stå helt mållös, förlorad in i din blick.
Vi skulle hålla varandras händer, & göra det som vi hade lovat varandra att vi skulle göra..
Vi skulle sitta ute mitt i natten & bara prata, prata om allt som fanns mellan himmel & jord..
Det skulle vara så underbart .. Dag som natt flög tankarna runt i mitt huvud om hur det skulle vara att träffa dig, första gången.. Men alla tankar var inte dom bästa.. men dom flesta var så underbara så jag nästan fastnade in i min egna fantasi värld.. Jag satt & drömde mig bort, jag drömde bort hela min tid, alla mina dagar, varje sekund.. Men det var inget jag ångrde, för jag mådde så bra.. i min egna dröm värld..

& den dagen som jag så länge hade drömt om, den kom.
Besvikelse är bara ett av alla ord jag känner just nu





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0