Planering? inget för oss

Som jag nämnde i ett tidigare inlägg så sa jag att jag & jasso skulle planera inför lördagen (idag)
Jag nämnde oxo att vi två inte brukar planera våra dagar heller.. haha vad tror ni hände?
No No ingen planering för oss i framtiden gumman ^^
Det blev så att vi drog ner till stan för att shoppa lite.. Hon hittade lite grejor till henne & jag köpte en Svart jacka från vila..
Blev ganska nöjd med den men ville hitta en skön kofta oxo, men ingen kofta för mig idag.. hittade tyvärr ingen..
Så imorgon ska jag åka ner igen med min bror & hans tjej !

Ha en god natt kära bloggare :)

Kommentarer
Postat av: NATASCHA

Hej tack så mycket :) ja men det tog mig en riktigt lång tid (:

2008-09-07 @ 13:37:16
URL: http://juustlooveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0