Lilla edet / Gbg

Är i Lilla edet hos Lejla, igen.. åkte tillbaka hit igår..
Orkade inte vara kvar hemma.. har mycket problem med mamma nu så..
Iaf.. vaknade upp hos lejla själv idag, bara jag & hennes lilla vovve som e hemma..
Hon har åkt iväg med sin chef till Trollhättan för att fixa papper om körkoret osånt..
Igår innan vi skulle sova så brast vi båda två ut i flabb attack.
Lejla : ebba vet du vad, vakna inte före kl 11 imoron!
Jag: Varför inte?
Lejla: Jo, för jag ska göra en överaskning.. men jag säger inte vad.
Ebba: Men ja kanske kommer vakna tidigt imoron, brukar göra det när ja sover hos andra..
Lejla: Men NEEEJ NEJ snälla soooov..ja vill göra frukost på sängen till dig ebba soov.
Jag: *helt tyst*
efter 5 sek så låg vi båda två o krälade på golvet av garv haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0