Helgen

Fetaste, softaste, bästa helgen!
Ska skriva lite om varje dag så får ni veta vad jag har gjort..
kommer ej att skriva allt jag/vi har gjort men det mesta.

Fredagen började med att jag åkte till centralen för att möta Lejla, och medans vi var där så hände det en sak, men kan tyvärr ej berätta vadå.. just nu sitter jag & skrattar åt det med just när det hände var det inte så speciellt roligt haha. Vi softade lite sedan tog vi bussen till Gbg.. Vi kom fram, det kändes som om det verkligen tog 10 år att åka.. jobbigt.. men men när vi kom fram så käkade vi på donken sedan drog vi till Angered tror jag.. Fixade lite grejer sen drog vi in mot stan. Ni förstår, jag & Lejla har varit buissnes women denna helg ! :P

På lördagen skulle vi ju egentligen dra till Helsingborg & festa.. Men Lejlas systers kille var hemma hos dom så tyvärr blev det inget.. Vi skulle vakna vid 11 tiden för att vi skulle åka bil in till Gbg med hennes systers kille.. men vi var helt slut så vi pallade inte gå upp.. kl blev ett och då blev allting stress!! Vi fixade oss på ungifär 15-20 min, & då menar jag smink & fixa håret.. men men det årdnade sig tillslut. Han släppte av oss i hjällbo.. vi gick runt o softade, sedan drog vi in till stan fixade saker oså.. Senar på kvällen så skulle vi dra & klubba på Respekt men det blev en trevlig & mysig soft dag ute i gbg hela natten =) sooooooooft!

Hmm.. vad hände på söndagen.. Inte så mycket, bara massa sooft.. Sen fick vi reda på att de va fest i lövgärdet hos Lejlas andra syster.. vi drog dit på dagen, softade med dricka oså.. de va fet kväll:) Söndafen var egentlige den kvällen ja skulle åka hem.. men stannade, så jag missade en dag på jobbet.. menmne=)
Måndagen va oso soft.

Skriver mes senare.. Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0