Datan är fixad!

Nu är datan omformaterad & som ny ..
Tack vare min älskade bror, TACK!

Ska alldeles starx ner & sola med Jasmine, har nämligen ett solarium i min källare. Skönt va?
Ohja juste, jag har fått praktik plats på Gina tricot .. så där håller jag hus varje måndag & tisdag hela höst & vår terminen.. Ska prata med Marita imorgon, en tant som jobbar i min skola & har hand om praktiken osv..
Ska försöka få det så att jag kan praktisera på onsdagen oxo, eftersom jag trivs så bra där & tjejerna som jobbar där trivs med mig med..  Så det är ju ett stort plus..

Jag lovar, ska börja blogga mer & berätta om mina dagar från & med imorgon.
You got my word ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0