boriing

SKULLE DU HELST
~ pierca tungan eller läppen?
tungan
~ dricka grön eller röd mjölk? grön
~ brinna upp eller drunkna? hmm, inget av de
~ umgås med dina föräldrar eller vänner? vänner

SVARA ÄRLIGT
~ tycker du om någon nu?
njaa
~ har du skolkat? ja
~ varmt eller kallt? varmt
~ soligt eller regn? soligt
~ fanta eller cola? cola
~ är du nyttig av dig? verkligen inte hahah

OM MIG
~ fullständiga namn?
Ebba Christine Wärne
~ vad heter dina föräldrar? Kate & Christer
~ vad heter dina syskon? Wictor & Simon
~ vart bor du? trollhättan / Krg
~ hur många barn vill du ha? 3 högst
~ vill du gifta dig? If i find my soulmate, ja :)
~ favoritårstid? sommaren
~ humör just nu? seg

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
~ pussat någon?
nej
~ sjungit? klart, alltid
~ blivit kramad? ja
~ kännt dig fånig? nej
~ saknat någon? nej
~ dansat? ja
~ klippt håret? nej
~ gråtit? nej
~ pluggat? nej

GREJER
~ har du blivit jagad av polisen någon gång?
hahah ja
~ har du en hund? neej jag har 2
~ sover du helst ensam eller med någon? ensam
~ tror du på spöken? ibland
~ är du mörkrädd? det beror på vart jag är & vad jag gjorde innan det blev mörkt ^^
~ är du morgonpigg? hell no 
~ vad vill du ha just nu? Ett städat rum & ett nytt liv hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0