Äntligen internet igen!

Käraste bloggare & läsare :P haha
Nu har jag internet & kan skriva hur mkt ja vill igen , så sköönt!
Medans jag var utan internet så har det hänt ganska mycket saker, både bra & dåligt..
Men det orkar jag inte skriva om just nu, det kommer säkert upp i bloggen lite senare .
Just nu sitter jag här hemma & är sjuk, igen ?!
Är förkyld, ont i halsen som fan, feber, & hela min kropp är helt utmattad.. usch.

Men jaja, jag har ju varit i sthlm oxo, kom hem i förrgår faktiskt..
Åkte dit den 27 agusti & datumet då jag kom hem blev den 1 september :)
Det var skönt att komma bort här ifrån en stund, men det var inte särskilt lugnt där borta heller om man säger så.
Jag åkte dit på onsdagen med min tjejkompis & hennes bror, (syrianer) .. Vi åkte dit för att deras kusin skulle gifta sig på lördagen.. Resan dit började inte så bra.. Tåget var kaos så istället för att det skulle ta 3-4 timmar dit så tog det 8 timmar.. Så vi var framme kl 1 på natten.. trötta & sura. Men det ordnade sig..
Jag orkar inte berätta alllting som hände men jag ångrar inte att jag åkte.
& så när jag va där så träffade ja min BABY MARIZ :)!
Det var så roligt & träffa henne, vi drog ut kl  på dagen.. & vi kom hem till henne kl 1 halv 2 på natten, tror jag..
Även fast vi inte gjorde så mycket tillsammans på den dagen så var det roligt :)
Kommer aldrig att glömma denna veckan ! Oförglömligt..

Skriver mera senare, PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0