Mysmys

Brorshan & hans tjej kom hit precis, dom ska nog käka här..
Sedan kommer morfar & Anita, funny funny !
Mamma har stått & bakat hela dagen lång, detta är vad hon har bakat:
* vanliga kakor
* Sockerkaka
* Sockerkaka med äpplebitar i
* Rull tårta


Kanske är lite mycket för att äta allt på en dag, men det är inte det som är meningen heller..
Ska ha födelsedags kalas på lördag oxo, då kommer mormor, pappa o alla dem:)

Jag ångrar verkligen inte att jag gick till skolan idag, det var super roligt!
Kom ju försent så hade bara en vanlig lektion, "arbetspass" ..
Men med min lathet + att jag bara fick en timmes sömn inatt ( tack vare min sötnos:$ )
så orkade jag såklart inte jobba med något så jag satt o tjötade med våran sköna lärare Martin..
Jag bara älskar mina två lärare, dom är dom bästa man kan ha, lovar er!
Efter lektionen så hade vi lunch, det var goooood mat idag.. Sprödbakad fisk med potatis & sås mmmmmm :)
Egentligen skulle vi ha idrott efter lunchen, men dom hade bestämt att vi skulle bowla
& det var lyckat ska jag säga er!
Jag spelade tillsammans med Besa, Masho & våran lärare Martin.
& jag hade verkligen TUR idag, jag vann båda omgångarna! Är så stolt ..
Jag och Martin tävlade mot varandra, & vi skakade hand på att om jag vann så skulle han köpa tårta till mig tills imoron.
& yess yess, så blir de tårta imoron då:) hahah

Nu ska jag äta, sen ringa min sötnos :)
Pusspuss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0