I've choosen to hide it all

Vaknade vid 12 tiden, gick runt & letade efter mamma men det visade sig att hon inte var hemma.
Våran lilla hund Tilda, sprang runt som en galing & letade efter Coccie..
Hon har nog inte förstått att hon är borta :/
Men men.. vet inte riktigt vad jag ska göra idag.. funderar på att åka ner till Gbg en sväng..
Men tror inte att det blir så.
Vad ska ni hitta på idag?

Sthlm snart då, åker den 25 oktober & kommer hem den 2 november.
Ska bli så skönt! Åker hem till min älskade Rana.. oh vad jag längtar!
Och så ska jag träffa min underbara vän
Mariz.
Har saknat henne så mycket!
Nä nu ska jag ta o hoppa in i duschen, skriver sen!
Pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0