Everything's gonna be allright..

There's no time !  Tiden går snabbt & sakta samtidigt, allt händer hela tiden..
I know, time changes.. but it's hard when all the bad things happend at the same time.
Men man får hålla huvudet högt och hålla hoppet kvar!
Även om man bara vill stänga ögonen, bara blunda & drömma sig iväg till sin egna drömvärld
& aldrig mer komma tillbaka till verkligheten..

"
Thiηgs chαηgεs thiηgs goεs wroηg, shit hαppεηds but Life Alwαys Goεs Oη"

En person som kan få mig att lee även när allt är knas..
Det är du, Kadir. Jag vet att du brukar läsa min blogg, så ville göra dig glad om du ser detta nu :)
Jag är så glad att du har blivit en del av mitt liv, tack för all kärlek du ger mig.
Det finns ingen mer underbarare än dig, du är unik.
Hoppas det står någonting om oss i ödet.. <3

Kommentarer
Postat av: kadir

underbar du är min kärlek.. Du är det absolut underbaraste som finns<3

2008-10-05 @ 02:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0