B-day everydays!

Grattis Markos på din 16års dag, äntligen är du lika gammal som mig (a)!
Hoppas du får en underbar dag!


Ska snart gå ut & möta Jasso, sedan ska vi gå förbi Mirna & sen promenera till skolan..
Har försovit mig, eller aa.. jag var inställd på att jag inte alls skulle till skolan idag
Så jag snackade i tel till kl halv 7 på moronen, inte så smart..
För mamma kom & väckte mig på morgonen,
jag var nära på att pussa hennes fötter för att få stanna hemma & få sova.
Men nej nej, du ska till skolan lala..
Men det blir en soft kort dag idag, har bara 2 lektioner idag eftersom jag inte ska gå på idrotten..

Sedan kommer Morfar & hans fru Anita hit på en fika eftersom jag fyllde år igår..
Det ska bli kul & träffa dom igen, har inte sett dom på länge..

Nu måste jag kila vidare.
Pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0