When you are strong in your heart in the end you'll get what you want *

Sa jag inte det? haha hade rätt igen:) .. visste att det skulle hända, förr lr senare.
Och det va igår, för då hände de ;) haha !..
Whatever, i dont ceare anymore :)

Todaaay is a SEG day !.. Vet inte vad jag ska göra idag.. tror inte ens att jag orkar göra något idag äns, ska nog bara sitta hemme och nörda mig litee .. Kanske baka något gött (a) ..
Förästen så bakade jag och min älskade ramize kanel bullar med vaniljsås idag på hemkunskapen..
Fick tanken på vaniljsåsen eftersom mamma hade gjort det en gång för några år sedan, har alltid velat göra det sen dess så idag hade jag chansen ! Då gjorde vi så då.. det gick väl sådär, resultatet blev väl inte det bästa men det funkade ju.. mat e ju alltid mat för mig =P ! haha .. MAAAT ÄLSKAREEE=$..

Här kommer lite saker, som handlar om mig.. älskar att svara på sånhära :P

Hur stor är min skivsamling? - jag lyssnar inte på skivor, har ju datan!

Kan jag ha roligt utan alkohol? - Klart! det kan väl alla :S

När är min födelsedag? -  oktober, såå sent =(

Vad ska jag bli när jag blir stor? - Min önskan är att bli bartender, men med mina betyg så..

Vad är min civilstatus just nu? - Saknar kärlek, men orkar inte lägga ner min tid på sådant mera!

Vilken är min bästa egenskap? - Jag är omtänksam, bryr mig om andra..

Vilken är min käraste ägodel? - mitt hjärta c("

Vilken är min riktiga hårfärg? - Ett ärligt svar nu jag kommer faktiskt inte ihåg,så längesen ja hade min riktiga hårfärg!

Vilken är min sämsta egenskap? - jag kan vara ond, och behandlar folk så som dem behanldar mig

Vilken ögonfärg har jag? - olika, ibland ljus blåa, mörk blåa, ljus o mörk grön.. gott o blandat:D

Vilket stjärntecken är jag? - våg =)

Vilket är mitt mellannamn? - Christine

Bästa serien? - Våra bästa år!

Vilken är min favorit årstid? - SUUUMMEEER

Tror du på ödet när det handlar om kärlek? - Ibland ja och ibland nej, just nu så är det ett stort NEJ!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Till en viss del

Tror du att du kommer att hitta "den rätta kärleken"? - Jag kan säga såhär, alla har vi hopp:)
Hur svarar du i hemtelefonen? - hallå?
Hur svarar du i mobiltelefonen? - aa hallå, tjeenare (om jag vet vem det är)
Ringer det mycket till dig? - beror på vad de är för dag och vilken tid det är=)
Ringer du mycket? - Nope, bara om det behövs
Vem ringde du senast? - Jasso
Hur mycket pengar har du? - På luren lr i handen :P?
Vem sov du hos senast? - Jasmine
Vem sov hos dig senast? - Jasmine
Vem vet mest om dig? - Mina närmaste, men menar du mest mest så är det jasso:P
Vem vet du mest om? - jasso ahaha (a)
Vad ser du fram emot?- När allting blir bra igen:) och sommarlovet!!
Vad vill du ha just nu?- En cigg, och bra music
Vem längtar du mest efter?- Svaret finns i mitt hjärta, lycka till med att hitta de=)
Vem vill du helst slippa?- dom jag stör mig på, :P
Vem vill du sova bredvid inatt?- nobody
Vilken buss åker du oftast?- 24 sylte /lex
Har du varit kär?- No, har aldrig fått chansen
Är du kär nu?- nope =)
Är du en bra partner?- Jaa, men är singel så
Har någon varit otrogen mot dig?- lite svårt att veta eftersom jag inte haft ett riktigt förhållande
Har någon varit otrogen mot någon , med dig?- hahaha JAA :d
Har du varit otrogen?- Nej, och skulle nog inte kunna vara det heller..
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?- Nej tyvärr..
Vad åt du senast? - Chocklad (a) mmmmhhh
Är du polare med grannarna?- Nej, bara hej & hejdå
Har du varit på ett party?- Of curse
Har du varit utomlands? - Nej, vill till jamaicaaaaa =(
Var är dina syskon just nu?- Min halv syster, vet ja inte.. min bror är antagligen hos sin kossa till tjej och min största bror sitter nog hemma och nördar sig :)
Vilken tid gick du upp imorse?- vid 8 tiden
Vad gjorde du kl 2 inatt? - då sov ja som en griiis
Vad är det första du gör på morgonen?-  kollar mobilen
Vad ska du göra efter det här? - Fixa till mig och sedan ut o spionera på jassos kille:)

TRÅKIGT ! HAHAH
c'ya , mhv: eebosa.w




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0