This day,

Helooooow=) hoppas allt är bra med er:)?
Här är det iallafall bra..
Joo, idag så åkte jag & jasso ner till stan ju..
Planerna för mig var ju att shoppa lite inför fredagen oså..
Och visst är det så, att när man inte har pengar så vill man ha precis allt!
Men när man väk har pengar så är man så otroligt kräsen så man hittar ingenting!
Och så var det för mig idag!
Gissa om jag blev sur eller ?! fyfaaaan asså!
Det fanns några plagg som såg jätte fina ut, men när jag provade dem så såg dem ut som hej kom o hjälp mig !
Men ska ner till det andra köpcentret imoron, & hoppas att jag hittar något då=)!
Wihuu vad ja längtar tills fredagen kommer :)
Ska bli så kul, ska ta massor med kort ! :D


You Are Confident Sexy
You're one sexy chica, and you know it.
You've got the confidence to strut your stuff...
And approach any man who happens to catch your eye.
You may make a guys run away, but the true men will appreciate your moxie.
Testa dig själv här : http://www.blogthings.com/whatkindofsexygirlareyouquiz/outcome.php

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0