shopping time

Idag blev det stan igen då eftersom jag hade bestämt mig för vad jag skulle ha!
Det blev en vit klänning från gina tricot, hela klänningen är gjord av spets, verkligen jätte söt!
& så köpte jag en svart enkel kofta från vero moda.
Detta tänkte jag ha på mig på fredag till operan, men en röd liten väska & röda hög klackade skor:)
Provade ut det förut & det passade perfekt!
Är jätte nöjd med det!
När vi kom hem från stan så drog vi hem till jasso & gjorde chocklad tårta!
och muuuuuuuuuuums va gott det blev!
Resultater blev såhär
image25
Hoppas ni blir sugna ! (A) mohahaha
skulle gärna bjuda men tyvärr så är den i min mage nu så om ni vill ha resterna så hojta till! haha..

Nu ska ja stänga av datorn, tvätta av ansiktet & gå & äta:)
Ha de bäst kära läsare, ciiiaaaoo !
Mhv : eebosah.w

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0