it was only a fantasy..

image5
It was only a farytale.. based on fantasy..
I thought it was real, but i guess that it was only what i wanted it to be..
It was fake right thru..
I belived in you..
But you shot me right thru my heart and soul boy..
I never played anything, even that you played me like a toy..
And im gonna be honest with you now, aiit?
I never wanted us to fight.
I never wanted to bugg on you..
But boy, you forced me to.
Sometimes when im thinking of what we called us, i cry.
Im thinking back in time, when we first said hi ..
I realy miss that... but it's time to go, although..
i realy liked you..
but i cant go on like this
I allready do, miss..
Im addicted, but remember when you first said hi ?..
and now it's allready godbye ..

- Jag skriver mina egna texter, baserade på mina egna tankar och funderingar.. så är tacksam om jag får ha dem ifred :)
image5

Idag , såå jävla varmt ! Har redan blivit neger fan:D! Kom till skolan kl 10 typ.. satt ute o solade, gick på några lektioner sen drog jag & ramize hem till mig och så tvättade jag bort sminket.. vill ju sola ansiktet oxo ;P! .. sen drog vi tillbaka, käkade.. osen vare bara uut o sola igen:D .. Vattenkrig va de oxo, men de va inget som ja hängde med på haha.. dont like it! .. När skolan var slut så skulle jag och jasso åka med visar och blend ner till slussen och softa, sola oså.. men det blev inte så haha.. vi gick ut o promenerade istället, ja o min fruga:) .. En helt vanlig dag, förutom att solen var helt underbar! .. hoppas det håller nu då.. så det inte börjar regna lr ngt, och nu kommer det säkert hända bara för jag sa så.. aya vi får väl hoppas på det bästa :) ..
image6image6image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0