im back !

Nu är jag tillbaka, har haft mycket att tänka på nu på sistone & har då inte orkat skriva något..
& det är inget som jag vill dela med mig om här, förutom en sorlig sak..

Karro (en tjejkompis från alingsås) är fortfarande försvunnen.. hon försvann den 23..Hemskt! Vart är du? Det kommer upp så många funderingar när jag tänker på henne.. usch! =(Stackarn fifan vad hemskt.. Vi saknar dig gumman, kom hem.. kom tillbaka hem .. HEL !!!!Är hon kidnappad eller har hon bara fått för sig att rymma?Well, we nobody knows..Vi vill bara att du ska komma hem igen!


Hos mig har det inte hänt så mycket, förutom att jag har blivit brunare av den underbara solen :).. jätte skönt att sommaren äntligen har blommat ut ! Hoppas att det blir en låååång sommar! Veckan har väl gått bra, var i skolan i måndags & idag bara.. orkade inte gå dem andra dagarna.. då var jag ute & solade istället (a) mohahah! Har grillat, shoppat osv..& imoron ska jag & jasso åka till vbg & jobba i hennes mammas kiosk.. får se hur det går:P nej men det kommer nog gå jätte bra :) .. Efter det ska vi dra & köpa glass & sedan bada i havet! om det inte är för kallt :) hehe.. I'll write more about it tomorrow ..

bY the way, jag hittade en uuuuur gullig klänning som jag vill ha!
image50

Nu ska jag äta & sedan ringa sötnosen :)
Drooop in tomorroow ;)
Mhv: eebosah.w










Kommentarer
Postat av: mickan

vart kommer klänningen ifrån?? skulle du kunna skicka länk till mej:)

2008-06-05 @ 18:03:35
URL: http://michaelamorey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0