i wish ..

Hej allihoppa! .. just nu känner jag bara för att skriva av mig lite.. & då gör ja de :)!

Sitter o tänker på, om bara drömamr kunde bli sanna..
Inte dom största drömmarna man har..
Utan dem mindre, som tex att man kan få känna den dära känslan på riktigt,
att man kan hitta den speciella med det där lilla extra..
Den som alltid finns vid din sida, som aldrig lämnar dig när du behöver någon som mest..
Någon som man kan lita på till 100 % , utan att någonsin tveka ..
Man behöver aldrig ora sig för ifall han ljuger för en, för man vet att han aldrig skulle kunna göra det.
För han älskar dig, och skulle aldrig lägga ögon på någon annan..
Han skulle aldrig ens tänka tanken på att flörta med någon annan.
Han tar hand om dig, han hjälper dig, han ser upp till dig..
Någon som man verkligen vill göra allt för, offra allt för, till och med dö för..
Någon som alltid fixar till allting när man har bråkat eller tjaffsat, han som gör det..
Det är en av mina drömmar, att hitta den rätta..
- Jag har aldrig varit kär, har aldrig känt känslan av äkta och ren kärlek.
Men endå så finns längtan efter de där, där.. precis i hjärtat.
Ibland känns känns längtan ända in i själen.. långt, djupt där inne..
Klart man har gillat någon, inbillat sig att han är den rätta..
Men som sagt, sanningen kommer alltid och förstör allting..
Man blir sårad gång på gång.. och nu orkar jag faktiskt inte mera..
Jag orkar ärligt talat inte leta eller hålla på längre.
Det får ta sin tid, för jag vet att den rätta för mig kommer att dyka upp, förr eller senare.
Men min största, högsta önskan.. det är att han kommer fram till mig snart..
För jag längtar så...

image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0