i realy dont know ..

- Hälsa honom att jag har gått vidare, och att jag har glömt han.
Säg att jag hittade den rätta medans mitt hjärta brann.
Att jag inte längre bryr mig, att jag inte längre tänker på det.
Berätta att du har sett mig o min nya tillsammans, att du vet.
Säg att jag ångrar allting, att jag ens lät han komma in i mitt hjärta.
Nänm aldrig någonsin ordet smärta.
Berätta att mitt hjärta bara tillhör en.
Och hälsa honom att jag sa det med tårar i ögonen ....

När man står där ensam i den stora världen.
Hur skall man klara av det om man tillomed är vilse i själen.
Det finns inga svar, på dem frågor som vi ställer.
När skall dom ta slut, alla tårar som vi fäller.
ta din egna hand & du kommer börja insee.

så kommer du en dag att öppna ögonen och lee.



Jahap, det var det..
Nu har denna dagen snart funnit sitt slut, ännu en dag har passerat..
Tiden går så fort, om man tänker tillbaka.. vill man tillbaka?
Tillbaka.. bara färdas bakåt i tiden.. att få uppleva den känslan som man hade då.
Då allting var så himla underbart, inga problem, inget o oroa sig för.
Mamma & pappa fixade alltid allting som gick snett..
Behövde aldrig tänka på framtiden, vad händer imorgon? Nästa dag? Och dagen efter det?
Nej, då tänkte man aldrig så.. jag vill tillbaka, när man kunde känna så!
Nu är allting ett rent jävla helvete.
Allt som rör sig, allt som står still.. allting är problem!
Man oroar sig för nästan allting.. det borde väl inte vara så?
Nu för tiden, nu när är man större.. då är det ens plikt att fixa tillbaka allting på sin plats.
Utan en hjälpande hand.. det är svårt, och det är jobbigt..
Men jag antar att det bara är en av livets alla utmaingar..
att sakna..




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0