en känsla..

Känner en saknad.. en saknad av något.
Något jag inte kan förstå..
Vet inte vad det är..
Vad är det som jag saknar så?
Kan någon berätta det för mig.
Förklara varför & vad det är..
För jag kan inte komma på det själv..
Varje morgon när jag vaknar, varje natt innan jag somnar.
Varje sekund, varje minut & varje timme.
Dag som natt.
I mitt hjärta finns det ett tom rum..
Något fattas där, något som jag inte når..
Det känns så långt borta men ändå så nära.
Så svårt men ändå så lätt..
Så kallt & hårt men ändå känsligt & varmt..
Ibland hör jag hur mitt hjärta ekar..
Ekar av dem ensamma hjärt slagen..
Just nu känner jag en saknad, en saknad av något..
Något jag inte kan förstå..
Vet inte vad det är..
Vad är det som jag saknar så?
Kan någon berätta det för mig...
Var bara tvungen att skriva av mig lite ..
Vart en skön dag idag, men skriver om det imoron istället.. :)
ner inte för att skriva just nu
BLESS <3
Mhv: eebosah.w










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0