en dag, lik dom alla:)

Idag har jag varit i skolan, sedan gick jag hem till pappa.. så drog vi o käkade ute:) mysigt.
Efter det körde vi & hämtade Jasso, osen hem till mig för att byta om, (skulle till stallet)
När vi kom fram så fanns inte lappen uppsat där det står vilken häst man ska ha, så jag kilade iväg till kontoret för att kolla upp det.. skulle ha min favorit igen:) Lektionen gick super! Hon är så duktig:)
När jag kom hem tog jag en dusch, skönt.. jag & jasso fixade käk & satte oss framför tvn..
Sedan gick hon hem, och nu sitter jag här.. Ska snart dra ut & möta henne, ska på en prommis tillsammans och sedan hem till henne tänkte vi:) sen får vi la se vad som händer, sitta o glo på tvn lr något sånt ... tråkigt med tanke på att jag kunde vart ute & festat nu eftersom jag blev bjuden på en fest i Gbg.. men orkar inte sitta i tåget i 45 min .. lata jag :)
Blogg ya lateeer
Mhv: eebosa.w


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0