don't tell me you're sorry cus u're not !

TOOOO LATEEE!! I dont give a shit anymore ! :) orkar inte ..
Bättre för mig & bättre för dig !! ..


No matter how hard you tried to hide it.. you didnt try hard enough..
There was no way you could deny it..
Then you flipped out, and called me insecure?

But i was only buggin' because you were so suspicious

And then you said that i dont trust ya..
But i dont understand why i would
Tell me why you just didnt say, you're wrong in the first place


Idaaaaag .. hmm ja vad skall man säga om idag, finns inte så mycket att säga :S
Iallafall, kom försent till skolan, då man inser att man hade nationella matte.. perfekt! =D
Sen ringde karin (min kontakt person) och sa att hon skulle komma och hämta mig efter skolan, så när skolan slutade så drog vi till sluss cafét och käka glass :) mysigt .. men tillslut blev det lite kyligt så hon körde hem mig :) .. Sedan skulle jag och jasso ner till stan, sitta och mysa på bryggan lite, men så blev de inte.. vi drog o köpte cigg och satte oss ute på en bänk och softade lite:) .. och nu sitter jag här :D haha.. som sagt det hände inte så mycket den här dagen.. men de kommer ;D ..  

Ha det bra alla sötnosar :D puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0