ÄNTLIGEN! nu så funkar blogg.se igen! =D!!

» It's like im waiting my whole life, 4 this 1 night..
It's gonn' be me you and the dancefloor!!

Saker jag ska göra på sommaren :D

? Köpa massa shorts        √     Har köpt 2 par än sålänge:)
? Köpa några gulliga klänningar       √  Har 5 st nu(A)
? Åka till Näset minst 10 gånger :D 
? Liseberg        √  ja så nu har man varit på lisse en gång, men de kommer mera:D
? Skara sommarland
? Sthlm    (DET KOMMEER!)
? Grönan    (det med (A))
? Sola tills man blir negeeeeer       √ nästan:P
? Grilla varje dag (a)!!       
? Sitta med någon speciell och titta på solnedgånegn :$
? Köpa mera skor!        √ ett par köpt, nu återstår bara 100 till :P! haha
? Pierca mig i naveln:) & näsan (just a maybe)
? Tatoooooooo :D
? Sommar jobba!      √ Sommar jobb fixat! Kanske till o med 2 :P .. maybe baby!

- Finns så mycket mer att göra på sommaren men det blir nog en väldigt lång sida om jag ska skriva ner allting som jag vill & ska göra (A) :) tihi..

Denna dagen kommer bli härligt känner jag på mig =) .. ska snart ut o skutta runt lite med jasso, sen skall vi grilla med våran babtuuu :) .. Myyysiigt va:D .. Sen vet jag ju inte vad som händer eftersom det inte har hänt än, förståååååruuuuh :D? .. hahaha ! Juste, dem har lagt ut bilderna som ttela tog på oss i våran skola, haha ja o mari ber till gud att dem inte skall lägga ut bilderna på oss.. men aya vi får väl se hur de blir :O! hahaha..
Jag hoppas iallafall att dem läger ut bilderna på henne :)(A) hahahaha!! Utan smink o allt :P stackarn :P
YEYEY :d detta va mitt blogg inlägg idag, änsålänge:) kanske kommer mera ikväll, man vet ju aldrig med ebbaah :D !
Ha en underbar dag alla :)!
Mhv: eebosah.w

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0