allting förändras, förr lr senare ..

Jaaa här är jag =D! , ska börja blogga lite och släppa ut känslorna :) ..
Fredag idag då .. har väl inte gjort så specceillt mycket idag, förutom stallet då..
Vaknade runt 12 tiden, och var fortfarande borta från igår natt asså! :P .. ajabaja! ..
va helt seg på moronen så låg kvar i sägen ett bra tag, sen gick ja upp o käkade oså.. satt o nörda mig framför datorn som vanligt (Y)! .. Finns fan inget mer o säga om denna dagen ju, har inte hänt ett shit idag jue !! ..

image2image3

- Utsidan förändras, & insidan likaså .. Ni är inte dem ni en gån var!
  Okej visst vet vi alla att folk förändras, men ska man förändras så skall man göra det på ett bra sätt, inte det dåliga .. och det är precis på det sättet som ni förändrades på, det dåliga.. Det finns ingenting jag kan göra åt den saken, men jag hoppas att ni en dag iallfall förstår vilka gamar ni är! .. skitsnackare som går runt & hugger folk i ryggen.. Tog er som två systrar, ni betydde mer än en vän.. men nu har ni bevisat hur mycket jag betydde för er..
så då var den saken klar ! nu ska jag inte lägga ner mer tid på er.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0