aldig mera tårta?

Just nu lyder mina tankar såhär: tårta? ALRIG MER!
Mormors man fyllde ju år idag som jag skrev i mitt blogg inlägg tidigare..
Så det började med att vi kom först som vanligt, jag mamma min bror wictor & mammas kille Ulf..
Så vi satt & väntade på dem andra..
När alla sen var samlade så satt vi o snackade, åt kakor osv..
Sen råkade jag höra att mormor sa att det inte skulle bli någon tårta iår bara för att konditiriet var stängt=( ..
Så jag proppade i mig med massor med andra goda saker..
Min mage var helt full, kunde kanppt få i mig ngt mer..
& vad händer då? jo mormor går & hämtar TÅRTA!
haha , ja blev glad men undrade om det skulle få plats i min mage..
Såklar så gjorde det de, men bara jätte lite..
& snacka om att jag mådde illa sen elelr!
För första gången i mitt liv så säger jag just nu att jag aldrig mera vill ha tårta! hahaha..
Stackars mig alltså..



I still think of you..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0