Tråkigt

Sitter här & väntar på min flickvän så har ganska tråkigt för jag tycker det är tråkigt att vänta (a)
Så jag snodde denna från martinas blogg (Tiiinaa.blogg.se)

en kille som är helt kriminell men behandlar dig underbart, än en kille som familjen skulle gilla & är fri från kriminalitet men som alltid är otrogen och skiter i dig?
- Det första alternativet

1 eller 2 killar?
- 1!

sverige eller tyskland?
- sverige, ska jag vara ärlig så gillar jag inte tyskar !

ge eller ta?
- får jag så ger jag :)

hotpants eller string?
- hotpants

klänning eller kjol?
- klänning, använder inte kjol

bögkompis eller ingen alls?
- bögkompis, de vore kul =p

skulle du kunna tänka dig botox eller inte?
- mjaa, kanske de

bruna eller blåa ögon?
- jag vill ha bruna, men på andra är det fint med blåa

svälja eller spotta?
- spotta

mörkt eller ljust hår hos killar?
- mörkt!

oboy eller pucko?
- oboy


du stöter på den hetaste killen du någonsin har sett på stan, skulle du våga fråga efter hans nummer eller inte?
- det beror helt på vilket humör jag är på


anabola kille eller liten tanig kille som aldrig har tränat?
- jag kan få han att träna :) 

redbull eller kaffe?
- kaffe


är du en sån som pratar när det blir spänt eller låter du tystnaden ta över?
- jag babblar alltid på


skulle du färga håret orange för att din kompis skulle slippa?
- aldrig haha!

läppglans eller läppstift?
- läppglans

hallon eller jordgubb?
- jordgubbar , love love :)

färgade tatueringar eller svartvita?
- svartvita

mulatter eller vita killar?
- jag säger som martina " hellre het mulatt än en ful vit, och hellre en het vit än en ful mulatt "

jobb i vården eller dagis?
- dagis

cigaretter eller snus?
- cigaretter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0