this day ..

Kom precis hem från skolan, & sista lektionen hade vi idrott så satt ut med grabbarna & solade.. snacka om skönt väder eller ?! I just love this=D .. idag ska jag nog ut med zandra lite senare, softa sådära & såklart ska vi sola! (a) just nu sitter ja & väntar på hennes sms så ja vet när hon e klar :P .. that girl asso:P haha skoja (K)
 Jasmine kommer hem imoron, gud va ja längtar! Saknar henne så mke:( ..

Först när jag kom till skolan idag så mötte jag zahra & så satte vi oss ute i skolan & snackade om det som har hänt nu.. hon är så otroligt bra på att ge råd.. åh jag bara älskar henne så otroligt mke! .. Vet inte hur jag skulle kunna tacka henne för allt hon har gjort för mig, det finns inga ord som beskriver den glädjen hon förgyller mitt liv med..

Sedan drog jag & Ramize ner till idrotten & satte oss o solade.. denna tjejen är unik på alla sätt & vis, tro mig haha:P! Hon är med om det som jag har gått igenom och går igenom just nu.. så jobbigt.. men vi kämpar på med kärleken tillsammans:) .. Utan henne finns inte jag, så äre ! <3

Nää nu ska jag göra mig i ordning lite, sen ut o träffa min tös zandra..
Blogg ya laater..
Mhv: eebosah.w



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0