sommaren 08!

Nu tänker jag lista upp några saker utav det som jag vill / ska göra under denna sommaren :)

1. sola - redan gjort, men solen är stor så det finns mycket solning kvar på listan (a)
2. Första doppet i havet eller sjön - har varit vid havet men har inte vågat doppa hela mig än, det blev bara fötterna o benen ^^
3. Sommar jobba - Det ska jag göra, har inte fått reda på vart eller när än så länge, men har en säker plats :)!
4. Peirca navel - ska kanske pierca tungan & näsan oxo, men är inte helt 100 på det
5. Tatuera mig - Det SKA jag göra nu, jag har lovat mig själv de ! (a)
6. Åka till sthlm - Japp, i mitten på sommaren eller i slutet ska jag åka upp till sthlm & träffa alla mina underbara stockholmare :)
7. Malmö - Med jasso & hennes familj.. då åker vi till jassos syster
8. GREKLNAD - Med jasso & hennes familj.. detta är bara ett kanske, men hoppas verkligen på det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0