Paris nekades att köpa hund valp

Arvtagerskan fick inte köpa hund i djuraffär i Los Angeles.

För första gången på länge har Paris Hilton fått ett nej - i helgen blev hon nekad att köpa en hundvalp i en djuraffär i Los Angeles.

Arvtagerskan var på väg till en fotografering när hon plötsligt fick för sig att hon ville ha med en lurvig vän på bilderna, så hon stannade helt enkelt till vid en butik på Melrose Avenue för att följa sin impuls. En anställd ansåg dock att köpet bara var ett infall för stunden, och nekade Paris köpet.

- Hon ville ha en valp på bilden för att det skulle få henne att se sötare ut, säger en källa enligt New York Post.

Att Paris är van att få som hon vill är något som märktes väldigt tydligt under hennes korta besök i affären.

- Hon började skrika: "Jag älskar mina valpar. Jag vill ha min bebis", berättar källan.


Av Mimmi Lexander, Starlounge
Foto All Over Press


Jag tycker inte dirket synd om henne, så många djur som hon har så behöver hon inga mer.
Vad tycker du?


Kommentarer
Postat av: zaandraa <3

Me love Paris, hehe Diggar den bruden kraftigt mycket <3<3

2008-06-22 @ 19:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0