one week and three days ..

Nu har det gått en vecka & tre dagar sen Karro försvann.. detta är hemskt! Min enda fråga är vart är hon ? och mår hon bra? Hoppas verkligen att ingenting har hänt henne!! =( gud ghälp henne nu, hjälp henne att hitta vägen tillbaka hem.. handen på korset karro, jag ber till gud att du kommer hem snart, lika hel som du var när försvann!

Förtuom tanken på detta
har det varit en soft & trevlig dag idag..
Vart i skolan, sen hem.. sedan kom pappa & hömtade mig o mami så åkte vi ner till komunhuset & hade möte.. Det gick faktiskt bra, som vanligt då:) .. Sedan åkte vi hem, då kom jasso & hennes pappa o hömtade mig .. han släppte av oss i stan så vi satte oss vid bryggan & svalkade fötterna & då passade vi på att sola.. jätte skönt :)
Nu orkar jag inte skriva mera.. får göra det imororn:)
Puss & kraam..
Mhv: eebosah.w

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0