hmm

Igår kväll blädrade jag i en tidning, & hittade ett citcat som passar in precis i min situation just nu..
" tveka inte förlänge när lyckan är inom räckhåll.
då kanske någon annan sträcker ut handen & tar den"
& då fick jag upp en tanke, eller det kanske var ett svar på min fråga.. - nu släpper jag taget, nu låter jag min lycka gå vidare till någon annan.. för jag är inte säker på om denna lyckan räcker till för att ge mig den lyckan jag behöver .. oh ja, detta kanske låter lite dumt men det var så jag kände när jag läste den.. jag vet inte riktigt vad jag vill just nu lr hur jag vill göra.. men tack vare mariz underbara råd så ska jag ge det lite tid ..

Nu ska jag
fixa håret & sedan tagga iväg t skolan..
Men först vill jag bara nämna en person, den underbaraste, som verkligen föddes med ett hjärta av guld..
Mariz, tack för all den tiden du spenderar på att hjälpa mig igenom detta. du anar inte hur mke de betyder för mig.. jag älskar din förståndighet & jag älskar dig.
Tack tack tack, tusen tack!

Kommentarer
Postat av: Mariz

Sötnos:) I tuffa tider vill man inte stå själv och undra, och jag kmr va där och ge dig råd och se hur du väljer din väg. Dåligt lr bra så kmr jag va där:) Love you darl' <3 :')

2008-06-05 @ 09:43:03
URL: http://maariz.blogg.se/
Postat av: eebosah

ååh sötnos där:)! du är bara för underbar! detsamma gäller för dig gummsan! .. love u baby<3

2008-06-05 @ 14:52:38
URL: http://eebosah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0