hår färger b.l.a

Sitter här & funderar på vilken hårfärg jag tycker är finast.. & jag vet en speciell färg som jag verkligen skulle dö för att få.. Det är just denna färgen på bilden, precis så vill jag ha min hårfärg :( ..


Det finns så många olika nyaser på hårfärger ju, men jag själv tycker att dom ljusa nyanserna på alla hårfärger är mycket finare.. Som tex om man har ljusbrunt hår, då har man ju inte bara en färg i håret utan flera.. det tycker jag är fint:) En person som alltid har perfekt hårfärg är Victoria Beckham .. det spelar inte roll om hon har kol svart hår, det är endå lika fint.. vill oxo vara en sån person som passar i allt :O ..

Är det inte sant? Vad tycker du?


PS: hittade en helt underbart vacker tatuering, SÅ VACKER!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0