boring

kollade in zandras blogg (http://zandrochkii.blogg.se)  & eftersom jag har väldans tråkigt just nu så snodde jag denna listan :) :$

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Över trött & seeg
Favoritgodis: Chocklaaaaaaaad
Är det nåt du absolut inte äter: kaviar, ärtsoppa, bruna bönor, blodpudding
Kläder just nu: Mjukis shorts & en kort ärmad tröja från cubus:)
Musik just nu: just nu är de tyst hos mig  
Sommarplaner: Grekland & sthlm
Saft eller alkohol:  Beror på när det är
Hur många kuddar sover du med: 3 st
Favoritväder: sommar & då ska det vara förjävla varmt!
Morgon - eller nattmänniska: Nattmänniska
Sparare eller slösare: tror tuvärr att jag är slösare, men det beror faktiskt på
Kommer du ihåg din första kärlek:  ja, & kommer aldrig att glömma
Tror du på mirakel: aa efter det som jag har hört & sett, så¨gör jag det
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3 st 
Bio eller promenad:  beror på 
Stjärntecken? vågen
Rädd för insekter? oh ja 
Största svaghet: kärleken
Det här är jag bra på: i lie even when i tell the truth ^^
Chips, morötter eller godis? Chips & godis
Pizza eller hamburgare? hamburgare
Skriver du dagbok? Nej, bara bloggen 
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? yessyess
Stökigt eller välstädat? jag föredrar städat men kan inte direkt säga att mitt rum e de:P
Är du rädd för blod?  sometimes
Saltar du på maten? beror på vad det är för maat
Gillar du att sjunga? jag gjorde de :P haha
Anser du att du är stark? faktiskt inte ^^
Brukar du sola?  såklart 
Vad gör du om du får hicka?  hickar tills det går bort
 Kaffe, te eller inget?  kaffe




Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Kelian, elias, eller brian =)
Vad är du allergisk mot?
inte ett shit :D
Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det?
det beror helt på vem det är som har sagt det
Äger du en digitalkamera?
nej
Tycker du om att krama folk?
yavisst, de e väl mysigt :)
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
aldrig i hela mitt liv!!!!!
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
det blir som det blir,
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
motsatta  
Vilken är din favoritfrukt?
Jordgubbar =)
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
haha ja
Vilken är din favorit drink?
cider, bacardi, vodka redbull
Har du dejtat någon av en annan religion?
aaa det har jag 
Diskar du din egen disk?
ibland men inte ofta alls
Är du blyg inför det motsatta könet?
nej, varför ska ja vara de för 
Hur många syskon har du?
2 riktiga bröder & en halv syster
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
jag tror inte jag vet ;)
Vem var den senaste som ringde dig?
min mami
Använder du huvtröjor?
ja ibland
När var senast någon stötte på dig?
idag
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
vara med på bilden (a)
2. Äger du en iPod?
nope
1. Vilken svordom använder du mest?
för många (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0