äntligen!

Hey kära bloggare:) hoppas allting e bra med er.. här är det super iaf:) förutom att jag är galet trött .
Vaknade precis så de e nog inte så konstigt hehe..
Jag ber om ursäkt, har inte haft orken för att blogga på sitstonde.. har hänt lite saker..
Men nu ska jag försöka vara mer aktiv här:)
Igår hade jag & jasmine en soft dag, lite bakisar så vi tog det lugnt bara..
Vaknade på morgonen & åkte ner till stranden för första gången på året, jätte skönt men vattnet var lite kallt så vi svalkade bara fötterna & benen :)..
Sedan satt vi & solade hela tiden.. Vi kom hem, käkade lite, sen la vi oss o vilade..
Efter det drog vi ner till stan med isaac & gick runt vid bryggan med en glass i handen, mysigt vare :)
Och nu är solen här, det känns så mycket bättre.. humöret & allt de..
Hoppas verkligen på att denna sommaren kommer bli annurlunda mot va den var förra året.. inte för att den andra var boring lr så utan för att den var inte som den borde vara.. menmen, i guess thats what life's all about..
Just nu försöker jag att få kontakt med en person som jag saknar.. vi får se hur det går..
Men det känns som om det går från dåligt till det bättre, & det känns ju bra :)

- Nu ska jag gå & borsta tänderna & fixa till håret lite, sedan ska jag dra till skolan..
Bloyy ya'll laater, kiss n' hugs
Mhv: eebosah.w

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0