9b 2006-2008 <3

Har bara ett ord om denna dagen ; OFÖRGLÖMLIG!
Det var inte för sen idag som jag insgå att våran bajsiga omogna klass ska slpittras :/
Våran klass har gått igenom allt, exakt allt.. alla har bråkat med varandra, skrattat, gråtit ..
Idag var det en soft dag med er alla ..
Vi var på stranden idag, jag ramize, shpresa , visar , chistoffer & markus åkte med ingela (klassföreståndare)
& dem andra bitcherna åkte med samuel haha :P ..
när vi var framme så drog såklart jag & visar direkt o kollade om vattnet var varmt nog för att bada i...
& nej.. det var inte speciellt skönt vatten men jag hade endå inte planerat att bada så hade ingen bikini med mig iaf :)
& vad händer då? EN ORM =D haha vi ser en orm.. men inte en utan 2, nej 3 nej 4 :O!!
Omg ! det var inte bara jag som dog haha visar oxo (A).. så vi spenderade typ hela dagen med att fånga & leta efter ormar, skit kul!! haha :P .. & vet ni vad? JAG KLAPPADE DEN (a) är stolt över mig själv!! (A)
ooh, nu känner jag verkligen att jag kommer att sakna min klass, 3 år med er fan..
& vissa i klassen har jag gått med sedan förskolan asso.. :(
& 2 speciella älskade personer som jag kommer att sakna är ramize & zahra.. mina änglar utan vingar!

Here we are, i will never forget you guys !
Forever in my heart, forever in my mind!
I LOVE U 9B ( dem flesta iaf (a) )<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0