Solen är här!

Våran skööna svenska sol är här igen!
& nu är den överdrivet skön asso!
Kl är 15:05 & det är 33 grader ute !!!
Kan ni tänka er va skööööönt ?
Kanske inte men de kan ja =) tihii

Dagens planer är inte helt stabila än, men jag & jasmine funderar på att åka ner till slussen & mysa, sola osv.. men bara tills hennes pappa kommer hem så ska vi åka med honom till Uddevalla, till Unda badet..
För er som inte vet så är det den absolut skönaste stranden! Det är salt hav, & har VIT sand! Vackert..
Var där förra sommaren med Jasmine & hennes släkt o grilla, ooooh de va lverdrivet varmt asso, ja skojar inte man kunde verkligen inte sätta ner fötterna på stranden ! men det är sån värme jag vill ha, överdrivet varmt ..
Nu ska jag in i duschen & raka mina ben (a) sedan får jag se hur vi gör:)
PUSSPUSS, hoppas ni får en underbart härlig dag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0