It's all about you..

Mitt hjärta handlar om dig.
Jag kommer ihåg, jag har inte glömt..
Mina närmaste vänner visste redan om det, men jag ville aldrig erkänna att jag var förälskad .. inte ens för mig själv.
Men nu när jag tänker tillbaka så vet jag från botten av mitt hjärta att jag fastnade för dig från första början.
Jag vill tillbaka till början av våran vänskap.. då allting kändes så underbart & äkta.
Dina ord, din röst.. ja allting kändes perfekt..
Varje gång jag fick ett sms ifrån dig så värmdes hela min kropp upp..
Varje gång du ringde mig, så lös hela mitt ansikte upp av lycka..
Alla gånger vi pratade i tel, så kunde jag känna hur varm jag blev innombords, hur mitt leende växte & hur hela jag förändrades.. Jag tappade kontrolen helt, jag lät dig ta över mitt hjärta.. du styrde över min hjärna, & du hade min själ i din hand.. Men allting ändrades så snabbt du kände att du hade kontrollen.. Istället för att prata, så tjaffsade vi, istället för att du skickade små söta sms, så la du allting i mina händer & lät mig höra av mig hela tiden.
Men vad kunde jag göra, jag visste ingenting.. jag var fast..
Vad du än gjorde vad du än sa, så fanns jag alltid kvar.. & det visste du så väl.
Men jag kan inte påstå att jag var som desperatast, inte den första tiden iaf..
Men jag kan säga att jag kände mig inte lycklig längre.. & på grund av alla tjaffs vi hade så mådde jag inte längre bra.. Vi hade aldrig träffats, men jag vet inte vad det var med mig.. Jag hade aldrig känt något sånt förut.. Jag var förälskad, & jag vet att det var på riktigt.. 
Nu har det gått ett år plus några månader.. vi har fortfarande inte träffats..
Men jag vet att mina känslor är på riktigt, för dom finns fortfarande kvar ..

You proppably always.. have a spell on me <3


Kommentarer
Postat av: dennisa

Så sanna ord

2008-08-04 @ 13:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0