Fasters födelsedag

Idag fyller min faster år.. så jag min bror & min pappa åkte dit.
På vägen dit hämtade vi upp min andra faster & hennes son (min kusin).
Det var så skämmit, har inte träffat dom på 7 år asso..
Knas som allting annat :)
Sedan när vi kom fram så satt alla folken ute på deras veranda & myste.
Så vi hälsade på alla & sa grattis till faster:)
Pappa hade åkt iväg för att hämta min andra kusin (Kim) & hans ex och deras 5 månader gamla bebis.
När dom kom så gick jag & bror ner för att hälsa på dom.
Bebisen var skit gullig asso, & tjejen var trevlig.
Min kusin Kim som jag brukar träffa på stan oså har jag lite kontakt med, när det gäller sprit oså:)
Men dom andra har jag absolut ingen kontakt med, lite tråkigt men så är det.
Iaf, vi hade det ganska trevligt, satt ute & käkade osådära..
Men tillslut blir det alltid lika långtråkigt så jag & min bror bad pappa att köra hem oss..
Det gjorde han oxo & nu sitter jag här.
Det har hänt lite andra tråkigheter oxo, men inget jag vill skriva om.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0