:/

Om allt ska bli bra en dag, så måste man kämpa, orka och ta ny tag.
även om allting har försvunnit, när det känns som att dom sista tårarna har runnit, och även om dina tankar skriker att detta är slutet. så ge aldrig upp min vänn, all sorg kommer en dag att bli bortskjutet. såren läker men ärren finns alltid kvar. när du ser ner på armarna kommer minnena upp av vilken smärta du bar. men man måste gå vidare i livet, stå aldrig kvar där du en gång stog, även om det var där dina hopp och drömmar dog. lägg det onda bakom dej och börja ta stegen frammåt. men nån dag kommer allt upp igen, tanken på allt ditt gråt. gör något åt det stå aldrig still, noo. när du klarat dej genom allt detta kommer du tycka attallt du gjorde gick åt spillo. Allt jag vill säga är, ge aldrig upp. tänk frammåt, även om allt går bakåt. min vän gråt dina tårar för dom kommer ändå tårka. såren läker bit för bit fast ärren finns kvar, ställ dej upp och ORKA!

Detta var en sak som jag skrev för typ 2 årsedan.. kanske är den till hjälp för någon:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0